19/8/12

Writers:D

Όποιος θέλει να γίνει writer εδώ θα βρει ποιες θέσεις υπάρχουν και με ποιες προϋποθέσεις μπορείς να γίνεις!

Αν θέλετε να γίνετε writer στο blog μας πρέπει:
  • Να έχεις εμπειρία από άλλα blogs
  • Να ξέρεις να κάνεις printscreen
  • Να γράφεις τουλάχιστο 2-3 φορές τη βδομάδα
  • Να γράφεις στα ελληνικά και να έχεις καλή ορθογραφία
Ψάχνουμε writers για τα εξής θέματα:


  1. Επιλογή της ημέρας 
  2. Συνεντεύξεις & συνολάκια 
  3. Covergirl & National covergirl
  4. Makeup tips
  5. Δωρεάν αντικείμενα
  6. Νέα του stardoll 
  7. Νέες ss κούκλες
  8. Hotbuys 
  9.  Gossip news in real life
  10. Ταλαντούχες medoll 
  11. Μόδα-fashion tips 

Αν θέλεις να γίνεις writer κάνε ένα σχόλιο με τα παρακάτω:
  • Όνομα στο stardoll 
  • Ηλικία 
  • Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs? Αν ναι σε ποια?
  • Είσαι follower στο blog?
  • Το e-mail σου σε περίπτωση που θέλουμε να σε πάρουμε 
  • Για ποιο θέμα θες να γράφεις

86 σχόλια:

Unknown είπε...

•Όνομα:Μαρία
•Όνομα στο stardoll:belindabo2
•Ηλικία:12,5/13
•Στο stardoll greek girlz και σε κάποια άλλα που δεν λειτουργούν πια..
•Είμαιι^^
•girlytunes@hotmail.com

vicky είπε...

Ονομα: Βικυ
Ονομα sd : vikoula8
Ηλικία : 13
Εμπειρια : στο δικο μου που ησουν και writer
Ειμαι follower
e-mail : vikoula8@gmail.com

Μαρία είπε...

όνομα:Lol-yta
ηλικία:15
Εμπειρία:έχω δικό μου blog (stardollisgreece.blogspot.com),γράφω στο stardollgreekgirlz.blogspot.com και σύντομα στο sdingrbeautybeaute.blogspot.com για make-up tips πάλι.
Θα γίνω follower,εκτός αν είμαι xD
e-mail:στο στέλνω σε μήνυμα.

anna είπε...

•Όνομα:Αννα
•Όνομα στο stardoll:Annie...Star
•Ηλικία:11.5/12
•Στο δικό μου blog: meetannie.blogspot.com
•Είμαιι^^
•annoulakxamogela@hotmail.com

Ariana Brek♡ είπε...

•Όνομα:Mαρια
•Όνομα στο stardoll:alisia4ever
•Ηλικία:14
•Στα blogs:wwwstardollforgreece.blogspot.com και στο αλλο blog:stardolltipsgr.blogspot.com και μπορει να γινω και στο stardollingreece.blogspot.com επισης παλια ειμουν και σε πολλα αλλα αλλα δεν θυμαμαι ονοματα!•Το e-mail μου:mariabrekk@gmail.com

Περισσοτερες πληροφοριες:
Εχω μεγαλη εμπειρια,ξερω να κανω print screen γραφω μονο ελληνικα και οπου χρειαζετε αγγλικα αλλα ποτε greekglish και θα ειθελα το θεμα μου να ειναι make up tips αμα γινω writer!Για να ξερετε ειμαι παρα πολυ καλη στο make up στα περισσοτερα blogs που ειμουν writer ειχα θεμα make-up tips!Η επισης ειμαι πολυ καλη και στα συνολακια και στα πιο πολλα παλυ ειχα θεμα τα συνολακια!

Αν θελετε και αλλες πληροφοριες επεοκοινονιστε μαζι μου το gmail η στο stardoll!

Ariana Brek♡ είπε...

•Όνομα:Mαρια
•Όνομα στο stardoll:alisia4ever
•Ηλικία:14
•Στα blogs:wwwstardollforgreece.blogspot.com και στο αλλο blog:stardolltipsgr.blogspot.com και μπορει να γινω και στο stardollingreece.blogspot.com επισης παλια ειμουν και σε πολλα αλλα αλλα δεν θυμαμαι ονοματα!•Το e-mail μου:mariabrekk@gmail.com

Περισσοτερες πληροφοριες:
Εχω μεγαλη εμπειρια,ξερω να κανω print screen γραφω μονο ελληνικα και οπου χρειαζετε αγγλικα αλλα ποτε greekglish και θα ειθελα το θεμα μου να ειναι make up tips αμα γινω writer!Για να ξερετε ειμαι παρα πολυ καλη στο make up στα περισσοτερα blogs που ειμουν writer ειχα θεμα make-up tips!Η επισης ειμαι πολυ καλη και στα συνολακια και στα πιο πολλα παλυ ειχα θεμα τα συνολακια!

Αν θελετε και αλλες πληροφοριες επεοκοινονιστε μαζι μου το gmail η στο stardoll!

Unknown είπε...

•Όνομα:Teodora
•Όνομα στο stardoll:Diva.Teodora
•Ηλικία:13
•Στο stardoll loves greece
•Είμαιι^^
•teodoramunteanu18@gmail.com

Unknown είπε...

και θέλω hotbuys!!!!!!!!!!

CrazyMar είπε...

Ονομα:Μαρίνα
Ονομα στο Stardoll:marinaki099
Ηλικια:[αποφευγω να λεω στο διαδικτυυο]
Εχω γραψει στο Stardoll αλα ελληνικα,στο Stardoll For you και στο δικο μου.
Ναι
E-mail:(αν με παρετε μπορειτε να μου το ζητησετε σε μηνυμα)

CrazyMar είπε...

εχω γραψει επισης και στο blog της BestIwanna και θελω να αναλαβω τα make up.

Ανώνυμος είπε...

Ονομα Σοφια
Ονομα Stardoll sofiathebest110
Ηλικια 10
δεν εχω εμπειρια
θα γινω φολοουερ
e-mail fbs1@hol.gr
θα ηθελα να αναλαβω το επιλογη της ημερας

MLKJHG είπε...

όνομα. Δήμητρα
σταρδολλ όνομα .dimitradimitra
εμπειρία σε αλλά βλογ. ειμαι writer σε 1 blog to stardoll blog kai και έχω δύο δικά μου to likestardollgreece kai to stardoll for greece
print screen .ναι
follower sto blog . ναι
καλή ορθογραφία.ναι
θέμα που θα ήθελα να γράφω . Επιλογή της ημέρας

Ανώνυμος είπε...

Όνομα στο stardoll = marsiaki2001

Ηλικία = 15

Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs? Αν ναι σε ποια?=έχω εμπειρία σε κάποια άλλα που δεν λειτουργούν πια . (σε αυτά έκανα νέες κούκλες και μακιγιάζ)

Είσαι follower στο blog?=όχι αλλά προσπάθησα να γίνω και δεν με αφήνει.

Το e-mail σου σε περίπτωση που σε πάρουμε = marsiaki20012@Gmail.com .

Ανώνυμος είπε...

θα ήθελα να γράφω για νέες κούκλες.


είμαι η από πάνω

Ανώνυμος είπε...

Όνομα:Στέλλα
Stardoll όνομα:stella-glamour
Εμπειρία σε άλλα blogs:Όχι
Follower στο blog:Σε λίγο καιρό
e-mail:krete_123@hotmail.gr
Θέμα που θέλω να γράψω:Make-up tips

Unknown είπε...

Όνομα:Γλυκερία
Όνομα sd: ImsuperstarCool
Ηλικία:14
Εμπειρια : στο stardollfreeitemsforu.blogspot.com
Ειμαι follower
e-mail :glyker@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

Όνομα:Δήμηρα
Όνομα girlkoukoulove
Ηλικία:14
Εμπειρια : στο stardoll-for-all.blogspot.gr
Ειμαι follower
e-mail :xristinalove1@gmail.com
θελω να γραφω επιλογι τις ημερας

Αγγελική Ελευθεριάδου είπε...

•COLLFIREWORKS
•12
•Έγραφα παλιά στο Stardoll με ελληνική αύρα,σε δύο δικά μου και πολλά άλλα!!!Έχω δηλαδή πολλή εμπειρία!
•Ε,ε,ε..Ναι,φυσικά!!!
•aggelakielefteriadaki@yahoo.gr
•Δωρεάν πράγματα και ρούχα!

Ανώνυμος είπε...

ονομα αθηνα
8ελω μακιγιαζ
παλια ειμουν σε ενα μπλογκ
athperrou@gmail.com
stardoll missellas234

petite fleur είπε...

Γεια σας !!!

Το όνομα μου είναι , Έφη ενώ το ψευδώνυμο μου στο stardoll efi2000pretty !

Για την ηλικία και το e-mail θα σε παρακαλούσα να επικοινωνήσουμε μέσο chat γιατί δεν θέλω να αναφέρω τα παραπάνω σε ένα δημόσιο ιστολόγιο ( συγνώμη )

Αχα..είμαι φυσικά follower !
Εμπειρία έχω αρκετή καθώς κατέχω δικά μου ιστολόγια , ήμουν writter όμως και στα παρακάτω :

stardollforgreece.blogspot.gr
ilovefashionandstardoll.blogspot.gr

Θα ήθελα να γράφω για ταλαντούχες medolls.Πιστεύω πως έχω τα απαραίτητα προσόντα για αυτήν την θέση..θα ήθελα να γράφω 1-2 φορές την εβδομάδα τώρα ενώ τις περιόδους διακοπών μπορώ όσες φορές μου ζητηθεί ! Έχω εμπειρία και γνώση καθώς και μπορώ να αποδείξω πως είμαι άξια για την θέση.Επικοινώνησε μαζί μου στο stardoll αν η αίτηση μου σε ενδιαφέρει..καλό σας βράδυ =]

ThewniLove111 είπε...

Όνομα:ΘΕΩΝΗ
Όνομα:ThewniLove111
Ηλικία:13
Εμπειρια:είμαι διαχειρίστρια ενός blog : avatar the last airbender greek κάνω βίντεο στο youtube και είμαι manager στοπολυ γνωστο stardoll club LOVE.STORIES ...
Ειμαι follower
e-mail:theoni.kai.etsi@hotmail.com
Συνεντεύξεις & συνολάκια αλλά ακόμα μπορώ να φτιάξω βίντεο στο youtube που να διαφημίζει το blog
20/11/2012
ευχαριστώ για τον χρόνο σας bye

Ανώνυμος είπε...

Όνομα: sweetkasa15fun1
Ηλικία: 10
Έχεις εμπειρία: ναι στο blog της kaimeno5.
είσαι follower: όχι
εμαιλ: kasadra@gmail.com
θέμα: μόδα και μακιγιάζ

billid είπε...

Όνομα στο stardoll:billid
Ηλικία:13
Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs? Αν ναι σε ποια?:Έχω μεγάλη εμπειρία καθώς ήμουν writer σε 8 blogs μέχρι τώρα.
Είσαι follower στο blog? Φυσικά.
Το e-mail σου σε περίπτωση που σε πάρουμε rseafg@yahoo.gr
Για ποιο θάμα θες να γράφεις Ενδιαφέρομαι για τις ταλαντούχες medolls και συνολάκια ή make up tips..

Ανώνυμος είπε...

Όνομα στο stardoll:konnalilo123
Ηλικία:13
Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs? Αν ναι σε ποια?exo empeireia apo to mplok stardoll in Greece
Είσαι follower στο blog?oxi alla an prepei 8a gino
Το e-mail σου σε περίπτωση που σε πάρουμε:8a sas to doso an m peite oti me peirate(gra4te m sto questbook m sto stardoll an me peirate)
Για ποιο θάμα θες να γράφεις:8elo na gra4o gia sunentefjeis kai sunolakia...an me parete dn 8a to metaniosete

Unknown είπε...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
1. To όνομά μου στο stardoll: spysophiebffe2
2. H ηλικία μου: 16
3. Φυσικά και έχω! Τώρα είμαι writter blog StarDoll Loves Greece και πιο παλιά σε άλλα 2 που πια δεν λειτουργούν!!
4. Φυσικά και είμαι!! =)
5. Το e-mail μου: spy2002greece@gmail.com
6. Θα ήθελα να γράφω ή για ταλαντούχες medolls ή για Μοδά και μερικά τίπς ομορφιάς!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν,εγώ νομίζω πως ένα άρθρο απ'τα χέρια μου θα τα δείξει ΟΛΑ που μπορώ να γράψω ένα;

Unknown είπε...

•Όνομα:Αγάπη
•Όνομα στο stardoll:agapoula1994
•Ηλικία:14
•Στο δικο σου ημουν περσι και σε ενα αλλο το οποιο εχει κλεισει...
•Είμαιι
•agapibasileiou@gmail.com
Θέλω να αναλάβω τις συνεντεύξεις!!!

agnilive είπε...



Όνομα στο stardoll: agnilive
Ηλικία: 13
Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs? Αν ναι σε ποια?: Ναι, έχω εμπειρία από το blog το δικό μου: suiteonstardoll.blogspot.com
Είσαι follower στο blog? Εννοείται!
Το e-mail σου σε περίπτωση που σε πάρουμε: agnilive@hotmail.com
Για ποιο θέμα θες να γράφεις: Θέλω να γράφω για τις ταλαντούχες medoll ή για τα νέα του stardoll!


Ανώνυμος είπε...

•Όνομα στο stardoll: sasa3angel
•Ηλικία: 16
•Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs? Αν ναι σε ποια?: Ναι, έχω εμπειρία από το blog : http://sdforgreekgirls.blogspot.gr/
•Είσαι follower στο blog? Εννοείται!
•Το e-mail σου σε περίπτωση που σε πάρουμε: sasasera@gmail.com
•Για ποιο θέμα θες να γράφεις: Θέλω να αναλάβω τις συνεντεύξεις και τα συνολάκια

petite fleur είπε...

Όνομα στο stardoll : efi2000pretty
Ηλικία : [ μήπως θα μπορούσα να σε ενημερώσω μέσο του stardoll.com γιατί δεν θέλω να γράψω κάτι τέτοιο σε ένα δημόσιο ιστολόγιο? ]
Έχω αρκετά μεγάλη εμπειρία : στο πρώην stardollforgreece.blogspot.gr [ το διέγραψαν ] σε ένα από τα ιστολόγια τις Seetjade01 και σε άλλα πολλά καθώς έχω και το δικό μου.
Είμαι Follower .. το e-mail αν η αίτηση μου σας κινεί το ενδιαφέρον μέσο του stardoll.com
Θα ήθελα να αναλάβω το θέμα που αφορά τις ταλαντούχες medolls :) Ευχαριστώ..! ;)

Unknown είπε...

Όνομα στο stardoll: spysophiebffe2
Ηλικία: 16
Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs? Αν ναι σε ποια?: Φυσικά και έχω, είμαι writter στα blogs Stardoll Cult, Stardoll Ideas and More και Stardoll Loves Greece.
Είσαι follower στο blog?: Φυσικά ♥
Το e-mail σου σε περίπτωση που σε πάρουμε: spy2002greece@gmail.com
Για ποιο θέμα θες να γράφεις;: Θέλω να γράφω για τα νέα του Stardoll.

Unknown είπε...

Γεια σας!
Με Λενε Κλεοπατρα-Μαρια και το ονομα στο Stardoll μου ειναι: LadyAgriogata
Ειμαι 15 χρονων και ειχα εμπειρια σε 2 blogg που ειμουνα για 1 χρονο blogger! δυστιχος και τα 2 εκλεισαν λογου κακομεταχηρισεις του ιδιοκτητη!
Το blogg σας μου κινησε ιδιετερα το ενδιαφερων και εγινα μελος σε αυτο!
Το email μου ειναι: MariaPsoma2013@hotmail.com

Τα θεματα που με ενδιαφερουν ειναι:
1.Ταλαντούχες medoll
2.Συνεντεύξεις & συνολάκια
3.Covergirl & National covergirl

Μπορω να τα κανω και τα 3 ταυτοχρονα! Δεν εχω απολιτος κανενα προβλημα!
Επισεις θα ηθελα να σας πω οτι Για μενα ειναι πολυ συμαντικο να γινω Writer στο blogg σας! γραφω καθημερινα και εχω και παρα πολυ εμπνευση! Επισεις μπορειτε να δειτε και στο StardollBogg μου οτι την τελευτεα ευδομαδα που εκλισε το πρωιν blog που ειμουνα Writer εχω γραψει καποια βιαστικα και παρα πολυ απλα θεματα!

Περιμενω με πολυ αγαπη τα θεματα<3
Kisses;*

CutyNatasa είπε...

Όνομα:Νατασα
Όνομα Stardoll:CuteAmazingAnna
Ηλικία:12
Είμαι follower σε πολλά blogs όπως το htgf και πολλά άλλα και μιλάω πολύ καλά αγγλικά.
e-mail:natasaskotadi@gmail.com
Θα ήθελα να ασχοληθώ με
Μόδα-fashion tips

mamy.Demetra είπε...



•Όνομα:Zωη
•Όνομα στο stardoll:mamy.Demetra
•Ηλικία:17
•Στα blogs:stardoll cult και το δικο μου!
e-mail μου:Αν με παρετε θα το πω τοτε!
Περισσοτερες πληροφοριες:
Ξερω να κανω Print Screen γραφω μόνο ελληνικα, ποτε Greeklish και μονο για ονοματα αγγλικα!Θα ηθελα να γραφω για συνολακια γιατι εχω μια ιδεα πολυ ωραια καθε μηνα να κανω ενα συνολακι με θεμα εναν διασημο!

Girlkiss_bar είπε...



Όνομα στο stardoll :Girlkiss_bar

Ηλικία :15

Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs?:Όχι,επειδή δεν ξέρω πως να φτιάξω blog ;'(

Είσαι follower στο blog? :Είμαι^^

Το e-mail σου σε περίπτωση που σε πάρουμε :girlkissvasiliki@ymail.com

Για ποιο θάμα θες να γράφεις : Για

Επιλογή της ημέρας
ή
Συνεντεύξεις & συνολάκια

ή Covergirl & National covergirl

ή Makeup tips

ή Δωρεάν αντικείμενα

ή Νέα του stardoll

ή Νέες ss κούκλες

ή Hotbuys

ή Gossip news in real life

ή Ταλαντούχες medoll

ή Μόδα-fashion tips



(Εξαρτάτε τα κέφια μου χιχιχιχ)


Bye bye^-^

Ανώνυμος είπε...

•Όνομα:'Ολγα
•Όνομα στο stardoll:023sporty
•Ηλικία:12
•Στα blogs:σε ενα blog που εχει κλεισει λεγοταν stadollforU
e-mail μου:poromeno2001@gmail.com

gregoriau4 είπε...

Όνομα:Γρηγορία
Όνομα στο stardoll:gregoriau4
Ηλικία:12.5
Εμπειρία: Η klarisia που είναι writer στο blog αυτό μου έδιξε !!!Tη γνωρίζω και στην πραγματικότητα !!!Πηγαίναμε 6 χρόνια μαζί σχολείο!!!
Το e-mail μου : christofis66@yahoo.gr (είναι του μπαμπά μου επηδεί έπρεπε να είμαι πάνω από 13 χρονών για να βάλω το δικό μου !!!
FOLLOWER : φυσικά!!!
Θέλω συμβουλές μόδας σας παρακαλώ!!!Α και κάτι ακόμα , ξέρω να κάνω printscreen!!!Εύχομαι να με δεχτείτε γιατί αν ρωτήσετε και την klarisia μπαίνω κάθε μέρα στο stardoll!

Unknown είπε...

Oνομα:persa666
Hλικια:11,5/12
Ναι,στο δικο μου (stardollfreeiteams)αλλα τωρα το εχω διαγραψει!!
Email:persabest@yahoo.gr
Follower:Φυσικα και ειμαι!!
Θελω να γραφω για δωρεαν αντικειμανα η επιλογη της ημερας!!Εαν με κανετε writer αν θελετε μπορω να γραφω και για τα δυο!!☺☻

Ανώνυμος είπε...

Όνομα:Μαρία
Όνομα stardoll :Fresh.Maria / smilegirldance1 /FreshRiomare
Ηλικία:11,5/12
Άλλα blogs : stardollfree-stuff.blogspot.com (έχει διαγραφεί)και pretty-n-fashion.blogspot.com (σκεφτόμαστε να το διαγράψουμε!)
E-mail:maria.vasileiou212@gmail.com
Follower:Μα φυσικά!!
Θέλω να γράφω για την επιλογή της ημέρας!!
Ξέρω να κάνω PrintScreen!!

Ανώνυμος είπε...

Σηγνώμη πάλυ!!Καλήτερα να επιλέξετε την Fresh.Maria αν με δεχτείτε!!

Ανώνυμος είπε...

όνομα stardoll:dmanolakoustar
ηλικία και e-mail:θα στα στειλω σε μηνυμα δεν θελω να τα πω δημοσιος..
θα γινω follower!
θελω να γραφω για μοδα-fashion tips

Ανώνυμος είπε...

Ονομα: Ρενια
Ονομα sd : renia99
Ηλικία : 13
Εμπειρια : δεν ξερω
e-mail : xristina21paok@hotmail.gr

Ανώνυμος είπε...

όνομα:...
ονομα στο stardoll:Orangefotini345 , Orangefotini346 , elenaki12love1 , Xrisa56thea.
Ετών:...
e-mail:Δεν λέω!!!!!!
Ποσες Stardolls έχω??: 134!!!!!!!!!!! :D =D

ροζ πριγκιπισσα! είπε...

ονομα:Κατερίνα
ονομα στο stardoll:katiaforever77
ηλικια:13
εμεπειρια:δν εχω δυστυχως!!πρωτη φορα κανω αιτηση για writer!
follower:θα γινω!
e-mail:αν θελεις ζητησε το μου να σου το δωσω σε μηνυμα!

Frisk είπε...

Όνομα στο stardoll- Geilla
Ηλικία-15
Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs? Αν ναι σε ποια?- Ναι έχω ένα δικό μου και το λένε Stardoll αλλά Greek.
Είσαι follower στο blog? Ναι
Το e-mail σου σε περίπτωση που θέλουμε να σε πάρουμε egritzelaki@gmail.com
Για ποιο θέμα θες να γράφεις - Θέλω να γράφω για συνεντεύξεις και συνολάκια και για Fashion tips.

Ανώνυμος είπε...

Όνομα: Χριστίνα
Όνομα στο Stardoll: Christina-Olga
Έχεις εμπειρία?: Όχι, αλλά γράφω στο blog μου στο Stardoll και μου λένε πως γράφω πολλύ ωραία κείμενα!
Είσαι follower:Δεν έχω twitter
To e-mail μου: christine_gakou@hotmail.com δεν πηγαίνω συχνά στο e-mail μου για αυτό να μου το πείτε στο Stardoll (έχω και ένα παλιό e-mail μπορεί να μπαίνω εκεί.
Για ποιο θέμα θες να γράφεις? : Covergirl και National COvergirl.

Ανώνυμος είπε...

ονομα:νεφελη
ονομα στο stardoll:hliostalakti11
ηλικια:13
εμπειρια:οχι
εισαι follower:δεν εχω τουιτερ
το e-mail:christodoulougiouli@gmail.com
θεμα που θελω να γραφω:δωρεαν αντικειμενα

Unknown είπε...

ΟΝΟΜΑ:ΓΚΕΡΤΑ
ΟΝΟΜΑ ΣΤΟ STARDOLL: gkertaki
ΗΛΙΚΙΑ : 13
EΜΠΕΙΡΙΑ:ΝΑΙ
ΕΙΣΑΙ FOLLOWER:gkerta.love
ΤΟ EIMAIL:sonelaleka99@gmail.com
ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΡΑΦΩ :δωρεαν αντικειμενα

Star123. είπε...

Όνομα:Νικολέτα
Ηλικία:18
Εμπειρία:Ναι από το Stardollmania
E-MAIL:nikolstar100@hotmail.com
To θέμα που θέμα που θέλω να γράφω:Δωρεάν και μακιγιάζ!

Ανώνυμος είπε...



* Όνομα στο stardoll = liza007pearl25
* Ηλικία = 11
* Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs? Αν ναι σε ποια? = den exw empeiriase alla bloks
* Είσαι follower στο blog? = oxi
* Το e-mail σου σε περίπτωση που θέλουμε να σε πάρουμε = efoula_love_007@yahoo.com
* Για ποιο θέμα θες να γράφεις = 4 Makeup tips


Ανώνυμος είπε...

Oνομα : Αννα- μερικοι φιλοι μου με φωναζουν Μαρια

Ηλικια:10,5

Ονομα στο Stardoll:Αnniemixter

email:dikeonomia@gmail.com

θεμα:συνολακια

Ανώνυμος είπε...

☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻Όνομα:Δήμητρα.☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺
Ηλικία:11,5
Όνομα στο stardoll:crazyDemy.com8
email:ioanna.vlachoy@gmail.com
Θέμα:Μόδα και μιακιγιάζ.
Εμπειρία από άλλα Blogs:Έχω εμπειρία από τ:Stardoll in Greece.
☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺

Ανώνυμος είπε...

Όνομα:Δήμητρα.
Ηλικία:15,5.
Εmail:vlachoy.ioanna@gmail.com.
Θέμα:Μακιγιάζ και μόδα.
Έχω εμπειρία από το blog:Stardoll in Greece και Stardoll of Greece.
*Y.Γ.Είμαι η αδερφή της αποπάνω!

Ανώνυμος είπε...

Γεια
Όνομα=Χρυσούλα
Όνομα stardoll=tina47..
Ηλικία=13
Θέμα=Θέλω να γράφω για makigiaz
Δυνατότητες=Είμαι ιδιοκτήτρια μιας ιστοσελίδας που ασχολείται πολύ με το stardoll http://cms.onlygirls9.webnode.gr/.Επίσης έχω ένα ωραίο blog στο
stardoll που έχει καλές κριτικές και άπω άλλα μελοι.
mail=xrysoula.manda@yahoo.gr

Unknown είπε...

λοιπον εμενα με λενε Μαρια
και ημουν writter σε ενα blog που εκλεισε ειμαι 12 σχεδον 13 και ειμαι
follower
το e mail μου ειναι oneiroyla123@gmail.com
θελο να εχο να εχο μια κατηγορια που καθε εβδομαδα θα γραφο απο ενα συνολακι
ονομα στο stradoll εχο πολλα ενα που δεν ειναι ομοσ πολλυ καλο ειναι το okcoolgirl και okeanidaBest ελπιζω να με διαλεξεις

Ανώνυμος είπε...

ονομα=Ανδρονικη
ειμουν writer σε 5 blog αλλα τα 3 απο αυτα εχουν κλεισει.Διστυχως δεν εχω email αλλα σε περιπτωση που με θελεις για writer στειλε μου μυνημα στο stardoll.Το ψευδονυμο μου ειναι
queen2androniki!
Θα ηθελα να ασχοληθω αν θελεις και εσυ με δωρεαν πραγματα.Θα τους λεω πως να παιρνουν δωρεαν πραγματα δηλαδη...ελπιζω να με διαλεξεις!

Ανώνυμος είπε...

Ονομα:Παναγιωτα
δεν ημουν σε μπλογκ αλλονων αλλα ειμαι στο δικο μου αλλα δυστχως εχασα τον κωδικο και το εκλεισα
Stardoll:Ariana_for_you
E-mail:klopa6154@gmail.com
και μπορω να γραφω για τα παντα καθημερινα ειμαι πολυασχολο ατομο
Ελπιζω να με παρετε σας παρακαλω !!!

Ανώνυμος είπε...

Ονομα:Παναγιωτα
δεν ημουν σε μπλογκ αλλονων αλλα ειμαι στο δικο μου αλλα δυστχως εχασα τον κωδικο και το εκλεισα
Stardoll:Ariana_for_you
E-mail:klopa6154@gmail.com
και μπορω να γραφω για τα παντα καθημερινα ειμαι πολυασχολο ατομο
Ελπιζω να με παρετε σας παρακαλω !!!

Ανώνυμος είπε...

Ονομα νικιλετα
Ηλικια 16
Stardoll barbi123rain1
Εχω δικι μου blog

Ανώνυμος είπε...

Όνομα:Νικολέττα
Ηλικία:14
Δεν έχω εμπειρία αλλά θα ήθελα πάρα
πόλυ να αρχίσω να γράφω.
Είμαι follower.
nikoletta62@gmail.com
Gossip in real life.
(ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΈΧΩ LOWER,ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ.)
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΤΕ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

Ανώνυμος είπε...

•Όνομα:Mαρια
•Όνομα στο stardoll:ime_trelli_4_u1
•Ηλικία:16
•outlook:mary.gregoriou@hotmail.com
•Εχω εμπειριες ξερω πολλες γλωσσες γραφω γρηγορα ελληνικα και greekglish εαν ειναι να βαψω κουκλα τις βαφω ωραια για να ειναι ωραιο το κειμενο.Εχω πλουσιο λεξιλογιο και τροπους.Ευχαριστω!

Ανώνυμος είπε...

όνομα:Νικόλ
Ηλικία:16
E-mail:dkrithari@yahoo.gr
Εμπειρίεσ:στο stardoll mania και στο δικο σασ
τι να γραφω:θεματα εποχικα,πωσ να μοιαζουν σε μια σταρ και διαφορα θεματα που αφορα την ελλαδα και τον κοσμο!♥
ελπιζω να με διαλεξετε φιλακι α και ειστε το αγαπημενο μου blog
α και ναι ειμαι follower♥
φιλακια αγαπεσ μου :*

Ανώνυμος είπε...

όνομα:Νικόλ
Ηλικία:16
E-mail:dkrithari@yahoo.gr
Εμπειρίεσ:στο stardoll mania και στο δικο σασ
τι να γραφω:θεματα εποχικα,πωσ να μοιαζουν σε μια σταρ και διαφορα θεματα που αφορα την ελλαδα και τον κοσμο!♥
ελπιζω να με διαλεξετε φιλακι α και ειστε το αγαπημενο μου blog
α και ναι ειμαι follower♥
φιλακια αγαπεσ μου :*

Ανώνυμος είπε...

Ονομα:Δεσποινα
Ονομα στο stardoll: deky
Ηλιικια:13
Εμπειρια Ειχα καποτε ενα blog στο stardoll
Ναι ειμαι follower
dkemenidou@gmail. com
Για Νεα του stardoll

Ανώνυμος είπε...

Πιστευω οτι θα ειναι διασκεδαστικο να γραφω για τα νεα του αγαπημενου μας stardoll

chateau είπε...

1. EVOULAKOUM
2. 11
3. Exv sto stardollmania
4. εμμ ua ginv an den eimai XD
5. EvaKoum2003@gmail.com
6. Για Νεα του stardoll

Ανώνυμος είπε...

1)eirhnoula11
2)δν λεω στο διαδυκτιο
3)οχι αλλα θελω να κανω την αρχη
4)ναι
5)μπορειτε να στειλετε μνμ στο stardoll γτ δν θελω να λεω
6)meke up

Ανώνυμος είπε...

1)eirhnoula11
2)δν λεω στο διαδυκτιο
3)οχι αλλα θελω να κανω την αρχη
4)ναι
5)μπορειτε να στειλετε μνμ στο stardoll γτ δν θελω να λεω
6)meke up

Ανώνυμος είπε...

Όνομα: lovelilabibi4
Hλικια: 13
Φυσικικα παλιά που είχα αλλη κούκλα ήμουν starbogger
Δεν είμαι
Δεν έχω
Make-up tips

Ανώνυμος είπε...

•annamaria55love
•16
•Ναι. Σε μιας φίλης μου σχετικά με ζωόφιλους. Και σε σελίδες στο facebook!!
•Ναι
•sofoylamits4@hotmail.com
•2! Απο ότι κατάλαβα θα βάζω συνολάκια και συνεντεύξεις απο κούκλες έτσι;

Ανώνυμος είπε...

- sweetlolipop10
-ναι σε αρκετές σελίδες πιο πολύ στο
facebook
-ναι
-renaliki@gmail.com
-και θα ήθελα να ασχολούμε με την λίστα μακιγιάζ και εδώ και δύο χρονια εχω κανει επαγγελματικό μακιγιαζ διασημων π.χ. angelina jolie σε όλους αρεσουν τα μακιγιαζ μου και φυσικα ειναι 100% handmade

Ανώνυμος είπε...

και να προσθεσω οτι ειμαι 16

Ανώνυμος είπε...

Όνομα:Σπυριδούλα
Ηλικία:10,5
Ονομα στο Stardoll:Diva.Spyridoula
Το δικό μου Blog
E-mail spyridoulaki123@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Oνομα:Χριστιανα
Ηλικια:
Ονομα του stardoll:AlexiaPapadakis
Θεμα που ελω να γραψω:Συνολακια&Συνεντευξεις
Οτι χρειαστειτε στο sd μου

Ανώνυμος είπε...

Ηλικια 12

Ανώνυμος είπε...

Όνομα στο stardoll:bestlasdivinas
Ηλικία:15
Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs? Αν ναι σε ποια?εχω σε παρα,παρα πολλα και ποιο πολυ στο δικο μου
Είσαι follower στο blog?ναι φυσικα!
Το e-mail σου σε περίπτωση που θέλουμε να σε πάρουμε:ster.chrisaki@gmail.com
Για ποιο θέμα θες να γράφεις:μου αρεσουν ολα!

Ανώνυμος είπε...

Όνομα στο stardoll : mariawww1223www
Ηλικία : 13
Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs? Έχω και εγώ blog
Είσαι follower στο blog?ναι φυσικα!
Το e-mail σου σε περιπττωση που θέλουμε να σε πάρουμε : antele223@gmail.com
Για ποιο θέμα θες να γράφεις ; Για όλα δεν με πειράζει

Ανώνυμος είπε...

email aggfot@hotmail.com

Unknown είπε...

nikki-bff
13
εμ πες το και έτσι έχω το δικό μου blog stardoll--is--the--best.blogspot.com
θα γίνω αμέσος τώρα
nikkiroblox@gmail.com
για οτιδήποτε αρκεί να γίνω!

Unknown είπε...

πλιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιζζζζζζζ

Unknown είπε...

1. blue_fair.y
2. 15
3. όχι αλλά γνωρίζω τι παίζει.
4. Ναιι
5. elema154@gmail.com
6. Gossip news in real life

Θα ήθελα να γράφω για αυτό το θέμα επειδή έχω πάρα πολλά κοτσομπολιά και ελεύθερο χρόνο.Γράφω ΠΆΝΤΑ ελληνικά και η ορθογραφία μου ειναι άψογη(στο σχολείο βγάζω 19+, 19,11/13).
Ξέρω να κάνω print screen και γενικά γνωρίζω από υπολογιστές.
Εκτός απο αυτά είμαι ευχάριστος άνθρωπος με χιούμορ και δημιουργική.Για όλα αυτά πιστεύω πως αξίζω αυτήν την θέση.Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.

Ανώνυμος είπε...

όνομα στο stardoll: CherryMisstDiva
ηλικία:12
έχεις εμπειρία σε αλλα blogs: ναι
είσαι follower στο blog : θα γίνω
το e-mail μου:dionisia795@gmail.com
για ποιο θέμα θες να γράφεις :Covergirl & National covergirl,Νέα του stardoll

Unknown είπε...

Όνομα στο stardoll SkyfancySabrina
Ηλικία 13ετων
Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs? Αν ναι σε ποια?στο.βλογ.του.σχολειου.παντα.με.διαλεγαν.πρωτη
Είσαι follower στο blog?ναι
Το e-mail σου σε περίπτωση που θέλουμε να σε πάρουμε.sabrinamarku@gmail.com
Για ποιο θέμα θες να γράφεις..oti.uelete.eimai.kalh.se.ola

Unknown είπε...

Όνομα στο stardoll: kalli-maria
Ηλικία: 13 ετών
Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs? Αν ναι σε ποια?(Έχω το δικό μου Blog mariatriantafyllopoulou my happy blog, επίσης και στο blog του σχολείου μου είχα την στήλη με τα μαθήματα και τα νέα)
Είσαι follower στο blog? ναι
Το e-mail σου σε περίπτωση που θέλουμε να σε πάρουμε: maria30f@hotmail.gr
Για ποιο θέμα θες να γράφεις: Δεν έχω πρόβλημα το μόνο θέμα που δεν έχω πολλά να γράψω είναι τα δωρεάν αντιείμενα. Μου αρέσει πολύ το μακιγιάζ και το μοντέρνο ντύσιμο!!!

Ανώνυμος είπε...

ονομα Γεωργια ηλικια 13 εχεις εμπειρια απο αλλα blogs? ναι απο το δικο μου εισαι follower στο blog ? ναι email ritsadoumani@gmail.com θελω να γραφω για τα δωρεαν πραγματα υποσχομαι ο τι θα δουλευουν

Εβελίνα είπε...

1.evelina_beauty

2.13,5

3.Ναι, σε ένα για proxy για το stardoll(λεγόταν stardollMe και δεν υπάρχει πια) και έχω ένα δικό μου μαζί με την κολλητή μου το
www.evasblog-greece.simplesite.com αλλά θα ήθελα ένα πιο οργανωμένο σαν κι αυτό.

4.Ναι, είμαι

5. evelinaboka@gmail.com

6.Επιλογή της ημέρας
Συνεντεύξεις & συνολάκια
Makeup tips
Νέα του stardoll
Gossip news in real life
Μόδα-fashion tips